top of page

Bardzo zwykły dzień


To mój pierwszy post na moim pierwszym blogu. Za jakiś czas tu wrócę i okaże się czy był to jeden z tych pomysłów, które zniknęły w przestrzeni i zdołały rozpalić tylko płomyk nowego doświadczenia. czy jednak znalazłam w sobie wystarczająco determinacji do podjęcia tego wyzwania!

Miałam dzisiaj okazję prowadzić na uczelni warsztaty matematyczne dla dzieci z podstawówki -

tematyka była ciekawa - teoria grafów, a właściwie wstęp i podstawowe pojęcia.

Tak ostatnio popularne:

Wszystko jest matematykÄ…!

Bez matematyki leżysz!

Matematyka Królową Nauk!

Mój entuzjazm spadł wraz z bezpośrednim spotkaniem z najmłodszymi.

Poziom zainteresowania oceniam na niski.. Rozbawione, robiąc głupie miny do telefonu.

Podejrzewam, że to najnowsza aktualizacja na Snapchat.'a.

Cóż po sposobach znajdowania najkrótszej drogi i główkowania w świecie nawigacji, gps. i internetu.?!

.

Miałam to szczęścia wychowywać się w czasach, gdy w domu nie było komputera.

WidzÄ™ w tym wiele zalet.

Technologie komputerowe = rozwój?

Czy samo posiadanie i rozrywka oferowana dziecku w formie gier i czasu spędzonego na tabletach sprawi, że będziemy mieli więcej i bardziej zdolnych młodych ludzi?


Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page